Mi kell a babának?

Babakelengye, listák, ötletek, gyakorlati tanácsok és takarékos tippek a baba első három évére

Ez megy most a BeBun

Nincs megjeleníthető elem

Pelenkavásárlási tanácsok #1: Simogasd!

2010.07.01. 12:15 - Heni a BeBuról

Emlékszel, mikor mosolygós dundi kisbabák egymás pelenkájába lesegettek abban a régi Libero reklámban? Naná, hogy én is úgy gondoltam, csakis a legjobbat (=legdrágábbat) az én pici lányomnak. Aztán látva, mennyi pelenka is fogy el egy-egy nap, már hallgattam a baráti tanácsra, és elkezdtem tesztelni a sajátmárkás termékeket is. Nem mondom, hogy mindent kipróbáltam, de volt már nálunk Libero, Pampers, Huggies, Babylove (DM) és Babydream (Rossmann) pelenka is.

Olvass tovább, hogy megtudd mi az az egy szempont, amire biztos nem gondoltad volna, hogy oda kell figyelned!

Te hányfélét próbáltál ki? És abból hány pelenkát simogattál meg? Igen, jól olvastad: érdemes a pelenkákat végigsimítani, vajon milyen érzés lehet a baba bőrének! Jó okom van rá, hogy ezt ajánlom, olvasd el az én történetemet:

A kislányom 3-4 hónapos korában heteken át dobálta magát háton fekve, a derekát emelgette, mintha valami nem lenne rendben. Persze a tapasztalt barátnők és az egyébként nagyon kedvelt és értékes védőnőnk is megnyugtatott, hogy csak készül átfordulni a pici. Én ezt a magyarázatot nem tudtam elfogadni, és ilyenkor MINDIG érdemes az ANYAI ÖSZTÖNRE HALLGATNI. Azt persze már az elején megnéztem, hogy a kicsi testén nincs-e valami, ami irritálhatja, de nem találtam semmit. Csak nagy sokára jutott eszembe, hogy a pelenkát is megnézzem – és megdöbbentem. A derékrészen, elől és hátul is, és egyéb helyeken is, szúrós göböket éreztem – egy márkatermék esetében.  Azóta minden új pelenkánál ellenőrzöm, hogy nincs-e ugyanilyen gond. (De van, többnél is) Ez most már, hogy egész nap jön-megy a pici, kevésbé zavaró, de mikor szegénykének nem volt más választása, mint hanyatt feküdni ezen a szúróson, nem csoda, hogy olyan keservesen sírás kísérte mindig a lefekvéseket.

A céget egyébként társadalmi felelősségvállalásáért és korrekt babás tanácsaiért szerettem, így írtam is nekik egy levelet, termékmintát mellékelve. Megnyugtattak, hogy a legnagyobb figyelmet szentelik a minőségnek, és küldtek egy csomag szintén „hibás” terméket.

(Amennyiben érdekel, melyik ez az ominózus márka, írj egy e-mailt a mikellababanak@gmail.com e-mail címre, és én válaszlevélben megírom).

Van hasonló élményed? Ha igen, írd meg, mások is had tanuljanak belőle!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mikellababanak.blog.hu/api/trackback/id/tr902122892

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása